Retourbeleid en restitutie
Onze produkten worden speciaal voor u op maat gemaakt in onze fabriek. Na bestelling ontvangt u een bevestigingsemail met uw order nummer. (Niet ontvangen: check dan uw spam-map).
U heeft daarna 48 uur de tijd om uw bestelling te annuleren. Daarna gaat uw order naar onze fabriek en wordt uwn bestelling met de hand gemaakt. Het kan ook zijn dar wij de items op voorraad hebben en kan t eerder worden verstuurd.Â
In bijzondere gevallen mag u na 48 uur de bestelling annuleren mits dit een item is die veel besteld wordt. U dient dan contact op te nemen via klantenservice knop op de Home pagina en stuurt u daar even de reden van annuleren en je bestel nr.
Indien u in aanmerking wilt komen voor restitutie van een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten en niet helemaal gekreukt etc, dus graag netjes verpakt. U dien het binnen in de verpakking een briefje te doen met u bestelnummer en volledige naam.
Restitutie Verzendkosten
Wij vergoeden bij een retourzending NIET de verzendkosten, niet van het opsturen EN niet van het retour sturen. Wij zijn een klein bedrijf en willen de kosten van producten zo laag mogelijk houden.
Restitutie Produkt-aanschaf
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie.
Als uw pakje is ontvangen door ons wordt uw restitutie gelijk verwerkt en wordt er binnen een bepaald 5-6 werkdagen door Mollie b.v. weer terug betaald.Â
Te late of ontbrekende restituties
Als u nog geen restitutie hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw en zoek op naam van Mollie.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw restitutie officieel wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen restitutie ontvangen, neem dan contact met ons op via klantenservice knop op homepagina.
Ruilen
We vervangen artikelen altijd mits er een defect aan zit of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor een andere kleur dan zult u zelf opnieuw 2x verzendkosten moeten betalen.
Retourzendingen verzenden
Om je product te retourneren, moet je je product opsturen naar: Re-covers, Zeewinde 16, 2201 SP Noorwijk u heeft ook een trackingcode nodig welke u kunt sturen via klanten service.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt zal het de artikelprijs zijn die u terug krijgt.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen om een ​​traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten.Â